maanantai 10. kesäkuuta 2013

The Beginning

Huhhu Julia minkä teit. Vaihdoin kertaheitolla lifestyleblogista leivontablogiin. Kokemusta mulla on varmaan ainakin neljän blogin pitämisestä. Kaksi omaa blogia, yksi kaverin kanssa ja sen päälle vielä leivontablogi. Oon tässä jo hetken aikaa pohtinu, että mitä tekisin mun blogille, kun on kirjoitusinto kokonaan menny. Muutamat on kyselly mun vanhan leivontablogin perään ja totesin sitten, että ehkä tää leipominen on enemmän se mun juttu. Edellistä (ja kuollutta) leivontablogia voi käydä kurkkaamassa tästä. Syy miksi nyt kokonaan uuteen leivontablogiin siirryn on se, että en ton edellisen blogin käyttäjätunnuksia muista ja onhan se kivempi alottaa puhtaalta pöydältä. :)
No, toivotaan että tälle käy vähän paremmin!
Leivon aika paljon amerikkalaistyylisiä ja vähän spesiaalimpia leivoksia ja rakastan yli kaiken kakkujen koristelua. Tulevaisuudessa toivottavasti opiskelen jossain kondiittoriksi, mutta saa nyt nähdä.
Tän blogin saan todennäkösesti kunnolla vauhtiin vasta ensi viikolla, kun tän viikon vielä vietän kesätöissä. Blogin nimikin vähän vielä auki, ideoita otetaan vastaan.
Ettei tää postaus nyt ihan tyhjäks jäis, ni laitan tähän muutamat kuvat mun leipomuksista (jotkut tutummat varmaan nähny näitä jo).

IMG_6575IMG_7140IMG_6385IMG_6204IMG_6081IMG_1218IMG_1111IMG_6649IMG_6631

6 kommenttia:

  1. Oi oi vitsi oot kyl niin taitava!!

    VastaaPoista
  2. Oi Julle, ihana toi sateenkaarikakku! Ja muutenkin, namnam (mut saa aina soittaa koemaistelemaan, jos tarvii)! Kakkujen koristelu on kyl oikeasti niin ihanaa, harmi ettei mulla oikein riitä aika sellaiseen enää :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja yleensä jos leivon jotain ni tuon kouluunki, koitan muistaa tuoda sullekki. ;) Joo oon huomannu kans, et ei meinaa nykyään löytyy aikaa tämmöselle. :C

      Poista
  3. Oij, tuli hirmuinen inspis kokeilla kaikkia leivontareseptejä! :)

    http://saarizza.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että joku saa mun blogista inspiraatiota! :)

      Poista